SKŁADANIE REKLAMACJI
Dokładamy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znajdowały się produkty najwyższej jakości, pozbawione jakichkolwiek wad. W odniesieniu do umów sprzedaży zawartych przed dniem 1 stycznia 2023 r. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych za wady (rękojmia) w brzmieniu obowiązującym do dnia 1 stycznia 2023 r. W odniesieniu do umów sprzedaży zawartych od dnia 1 stycznia 2023 r. w przypadku braku zgodności produktu z umową sprzedaży w odniesieniu do konsumentów stosuje się przepisy określone w ustawie o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1 stycznia 2023 r. (rozdział 5A).
Jeżeli chcesz zareklamować produkt, możesz to zrobić na kilka sposobów:
1) pisząc na adres email: sklep@bench4home.pl (dołączając następujące informacje: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, numer produktu, przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady)
2) dzwoniąc pod numer kontaktowy: (+48) 795 442 449
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji możemy zwrócić się o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wyślemy na podany przez Ciebie adres e-mail bądź skontaktujemy się telefonicznie.
Pamiętaj tylko, żeby zadbać o bezpieczne zapakowanie produktu (zabezpieczając przed wszelkimi uszkodzeniami mechanicznymi), tak aby dotarł do nas nieuszkodzony i zapakowany w sposób zbliżony do otrzymanego od nas (WAŻNE: paczka w kształcie prostopadłościanu). W przypadku wysyłki towaru zapakowanego niezgodnie z powyższymi wytycznymi nie ponosimy odpowiedzialności za jego zniszczenie lub zgubienie.
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Kamila Garczyk bench4home
Mostowa 22D
55-300 Środa Śląska
ZWROT TOWARU
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, skontaktuj się z nami mailowo, poczekaj na potwierdzenie z naszej strony, a następnie wypełnij potrzebne oświadczenie Formularz zwrotu i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Kamila Garczyk bench4home
Mostowa 22D
55-300 Środa Śląska
Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zakupu, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
Zgodnie z prawem towary wykonane na indywidualne zamówienie (stworzone według specyfikacji Konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb), nie podlegają zwrotowi.
Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem oraz zwrotów niezgłoszonych i niepotwierdzonych przez nas mailowo.
Wszystkie produkty w sklepie bench4home realizowane są na indywidualne zamówienie. Firma nie posiada stanów magazynowych. Po złożeniu zamówienia z rozbudowanej bazy wariantów przystępujemy do realizacji zgodnie z terminem dostępnym w ofercie produktu.