Wsparcie

 

Formularz kontaktowy

* - Pole wymagane

ADRES:

bench4home
Mostowa 22D
55-300 Środa Śląska
NIP: 6131578725

KONTAKT:

poniedziałek-piątek: 7:00-15:00

telefon: (+48) 795442449

WhatsAppWhatsapp Logo - Darmowa grafika wektorowa na Pixabay:+48 662 501 694

email: sklep@bench4home.pl

DOSTAWA I STATUS ZAMÓWIENIA


Dlaczego czas realizacji jest taki długi?
Wszystkie nasze meble, produkowane są ręcznie i na spersonalizowane zamówienie. Czas realizacji jest długi, ze względu na to, że dokładamy wszelkich starań, aby produkt wychodzący z naszej manufaktury był perfekcyjny.
 
Ile będę czekać na moje zamówienie?
Sprawdź czy upłynął czas realizacji Twojego zamówienia:
Czas realizacji zamówienia znajdziesz na karcie zamówionego produktu.

Na stronie: www.dnirobocze.pl podaj datę złożenia zamówienia oraz ilość dni roboczych. Pojawi się data realizacji.
Do czasu realizacji, należy doliczyć czas dostawy(1-3 dni robocze).
 
Status zamówienia
Jeżeli minął czas realizacji Twojego zamówienia i nie otrzymałaś/łeś wiadomości z kodem śledzenia przesyłki, użyj formularza kontaktowego i dopisz w uwagach numer zamówienia otrzymany w pierwszym mailu, aby przyspieszyć proces weryfikacji i sprawdzić status Twojego zamówienia.
Dostawa nie przyjechała - co robić?
Pamiętaj, że dla przesyłek kurierskich, data realizacji dostawy wybrana podczas składania zamówienia jest orientacyjna - o ostatecznym terminie doręczenia firma DPD poinformuje Cię w osobnej wiadomości, gdy odbierze paczkę dla Ciebie. Jeśli paczka nie dotarła, mimo potwierdzenia od firmy kurierskiej, skontaktuj się bezpośrednio z DPD - firma zweryfikuje, gdzie znajduje się przesyłka.
Jak mogę anulować zamówienie?
Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze opłacone, zostanie ono automatycznie anulowane w ciągu doby. Zamówienie, które zostało opłacone, należy anulować
maksymalnie 2 dni
po jego opłaceniu.
Wszystkie nasze meble, wykonywane są ręcznie i na zamówienie, dlatego prosimy o jak najszybszy kontakt poprzez formularz zgłoszeniowy.
Jakie są koszty dostawy?
Koszty dostawy były, są i zawsze będą darmowe

PŁATNOŚCI


Płatność nie powiodła się - co robić ?
Jeśli twoja płatność za zamówienie internetowe nie powiodła się z powodu błędu lub problemów technicznych, zachęcamy do ponownego złożenia zamówienia.

Zdarza się, że płatność za zamówienie nie udaje się. W takiej sytuacji spróbuj ponownie złożyć zamówienie. Poprzednie, nieopłacone zamówienie zostanie automatycznie anulowane w ciągu doby.

Jeśli masz wątpliwości, czy płatność została zrealizowana, sprawdź swoją skrzynkę pocztową. Potwierdzenie złożenia zamówienia powinno zostać przesłane na Twój adres e-mail w ciągu 2 godzin od pomyślnej transakcji. Upewnij się, że wiadomość od nas nie trafiła do folderu SPAM. Sprawdź również, czy środki zostały pobrane z Twojego konta.

Czy mogę zapłacić za zamówienie przy odbiorze?
Tak, jest taka możliwość. Opłata za taką usługę wynosi 25 zł. Należy zaznaczyć odpowiednią opcję, podczas wybierania formy płatności, w koszyku.

PRODUKT


Gdzie znajdę szczegółowe informacje o produkcie?
Więcej informacji na temat każdego z produktów, znajduje się w odpowiednich sekcjach na karcie produktu, takich jak TKANINY, NÓŻKI, czy SZCZEGÓŁY PRODUKTU.
Postępuj jak na filmie
Czy produkt jest złożony?
W zależności od modelu produktu, zostanie on wysłany w całości lub z opcją montażu. Informację na ten temat znajdziesz na karcie produktu w zakładce
SZCZEGÓŁY PRODUKTU
Jakie są wymiary produktu?
Informacje na ten temat znajdziesz na karcie produktu w zakładce
SZCZEGÓŁY PRODUKTU
Czym jest szerokość produktu?
Szerokość, to najdłuższy bok mebla.
Na rycinie przedstawiony symbolem A
Czym jest głębokość produktu?
Głębokość, to ten krótszy bok mebla.
Na rycinie przedstawiony symbolem B
Jak wyglądają modele nóg?
Każdy produkt, ma przypisane pasujące modele nóg, które znajdziesz na karcie produktu, w zakładce
NOGI
Gdzie znajdę zdjęcia tkanin?
Każdy produkt, ma przypisane tkaniny, które znajdziesz na karcie produktu, w zakładce
TKANINY
Jeżeli nie masz pewności, czy dana tkanina będzie dla Ciebie odpowiednia, zapraszamy do zamówienia próbek ze strony: próbki tkanin
Czy mogę wybrać dowolny rozmiar mebla?
Tak. Bez dodatkowych opłat, wykonamy dla Ciebie mebel w wybranym przez Ciebie rozmiarze, który mieści się w granicach dostępnych szerokości na karcie produktu. Jeżeli chcesz, aby Twoja ławka miała szerokość 127 cm, zamów produkt o szerokości 130 cm i dopisz w uwagach szerokość, jaka Cię interesuje.
Jak zamocować panel ścienny?
Istnieją dwa sposoby wieszania paneli.
Pierwszy sposób, to powieszenie panelu na zawieszkach, już zamontowanych na odwrocie. Należy zakupić wkręty oraz kołki rozporowe odpowiednie do rodzaju ściany i wkręcić je na szerokość zawieszek, zamontowanych na odwrocie panelu.
Drugim sposobem, jest montaż na klej. Aby to zrobić, należy zdjąć czarną podbitkę, następnie położyć klej bezpośrednio na płytę i przykleić do ściany.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium
Sklep internetowy Shoper Premium