Zwroty i reklamcje

 

SKŁADANIE REKLAMACJI

Dokładamy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znajdowały się produkty najwyższej jakości, pozbawione jakichkolwiek wad. W odniesieniu do umów sprzedaży zawartych przed dniem 1 stycznia 2023 r. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych za wady (rękojmia) w brzmieniu obowiązującym do dnia 1 stycznia 2023 r.  W odniesieniu do umów sprzedaży zawartych od dnia 1 stycznia 2023 r. w przypadku braku zgodności produktu z umową sprzedaży w odniesieniu do konsumentów stosuje się przepisy określone w ustawie o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1 stycznia 2023 r. (rozdział 5A).

Jeżeli chcesz zareklamować produkt, możesz to zrobić na kilka sposobów:

1) pisząc na adres email: sklep@bench4home.pl (dołączając następujące informacje: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, numer produktu, przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady)

2) dzwoniąc pod numer kontaktowy: (+48) 795 442 449

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji możemy zwrócić się o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.  

Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wyślemy na podany przez Ciebie adres e-mail bądź skontaktujemy się telefonicznie.

Pamiętaj tylko, żeby zadbać o bezpieczne zapakowanie produktu (zabezpieczając przed wszelkimi uszkodzeniami mechanicznymi), tak aby dotarł do nas nieuszkodzony i zapakowany w sposób zbliżony do otrzymanego od nas (WAŻNE: paczka w kształcie prostopadłościanu).  W przypadku wysyłki towaru zapakowanego niezgodnie z powyższymi wytycznymi nie ponosimy odpowiedzialności za jego zniszczenie lub zgubienie.

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Kamila Garczyk bench4home
Mostowa 22D
55-300 Środa Śląska
 


 

ZWROT TOWARU


Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, skontaktuj się z nami mailowo, poczekaj na potwierdzenie z naszej strony, a następnie wypełnij potrzebne oświadczenie Formularz zwrotu i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Kamila Garczyk bench4home
Mostowa 22D
55-300 Środa Śląska

Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zakupu, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.  

Zgodnie z prawem towary wykonane na indywidualne zamówienie (stworzone według specyfikacji Konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb), nie podlegają zwrotowi.

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem oraz zwrotów niezgłoszonych i niepotwierdzonych przez nas mailowo. 

Wszystkie produkty w sklepie bench4home realizowane są na indywidualne zamówienie. Firma nie posiada stanów magazynowych. Po złożeniu zamówienia z rozbudowanej bazy wariantów przystępujemy do realizacji zgodnie z terminem dostępnym w ofercie produktu. 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium
Sklep internetowy Shoper Premium