Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

 

SKŁADANIE REKLAMACJI

Dokładamy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znajdowały się produkty najwyższej jakości, pozbawione jakichkolwiek wad. Za ewentualne wady odpowiadamy na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego (w szczególności w art. 556 oraz art. 556(1)–556(3) KC.).   

Jeżeli chcesz zareklamować produkt, możesz to zrobić na kilka sposobów:

1) pisząc na adres email: sklep@bench4home.pl (dołączając następujące informacje: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, numer produktu, przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady)

2) dzwoniąc pod numer kontaktowy: (+48) 795 442 449

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji możemy zwrócić się o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.  

Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wyślemy na podany przez Ciebie adres e-mail bądź skontaktujemy się telefonicznie.

Pamiętaj tylko, żeby zadbać o bezpieczne zapakowanie produktu (zabezpieczając przed wszelkimi uszkodzeniami mechanicznymi), tak aby dotarł do nas nieuszkodzony.  W przypadku wysyłki towaru zapakowanego niezgodnie z powyższymi wytycznymi nie ponosimy odpowiedzialności za jego zniszczenie lub zgubienie.


Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Kamila Garczyk bench4home
Fabryczna 11
55-080 Kąty Wrocławskie

 


 

ZWROT TOWARU


Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, skontaktuj się z nami a następnie wypełnij potrzebne oświadczenie Formularz zwrotu i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Kamila Garczyk bench4home
Fabryczna 11
55-080 Kąty Wrocławskie

Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zakupu, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.  

Zgodnie z prawem towary wykonane na indywidualne zamówienie (stworzone według specyfikacji Konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb), nie podlegają zwrotowi.

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl