Promocje
Ławka Pikowana Industrialna PIN VELVET - LOFT
Ławka Pikowana Industrialna PIN VELVET - LOFT
439,00 zł 389,00 zł
szt.
Ławka Industrialna tapicerowana Hairpin Barcelona - LOFT
Ławka Industrialna tapicerowana Hairpin Barcelona - LOFT
439,00 zł 409,00 zł
szt.
Ławka Pikowana Industrialna PIN LOREN - LOFT
Ławka Pikowana Industrialna PIN LOREN - LOFT
439,00 zł 389,00 zł
szt.
Ławka Tapicerowana Industrialna PIN ORION - LOFT
Ławka Tapicerowana Industrialna PIN ORION - LOFT
439,00 zł 389,00 zł
szt.
Ławka Pikowana Industrialna PIN BLANCA - LOFT
Ławka Pikowana Industrialna PIN BLANCA - LOFT
439,00 zł 389,00 zł
szt.
Ławka Tapicerowana Industrialna PIN PALM - LOFT
Ławka Tapicerowana Industrialna PIN PALM - LOFT
439,00 zł 389,00 zł
szt.
Ławka Pikowana Industrialna PIN SKIN - LOFT
Ławka Pikowana Industrialna PIN SKIN - LOFT
439,00 zł 389,00 zł
szt.
Ławka tapicerowana TROPIC
Ławka tapicerowana TROPIC
309,00 zł 279,00 zł
szt.
Ławka pikowana Evidens Wave
Ławka pikowana Evidens Wave
339,00 zł 309,00 zł
szt.
Ławka pikowana Sabre Wave
Ławka pikowana Sabre Wave
339,00 zł 309,00 zł
szt.
Ławka pikowana Costa Wave
Ławka pikowana Costa Wave
339,00 zł 309,00 zł
szt.
Ławka pikowana Chesterfield - bench4home
Ławka pikowana Chesterfield - bench4home
329,00 zł 289,00 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

 

SKŁADANIE REKLAMACJI

Dokładamy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znajdowały się produkty najwyższej jakości, pozbawione jakichkolwiek wad. Za ewentualne wady odpowiadamy na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego (w szczególności w art. 556 oraz art. 556(1)–556(3) KC.).   

Jeżeli chcesz zareklamować produkt, możesz to zrobić na kilka sposobów:

1) pisząc na adres email: sklep@bench4home.pl (dołączając następujące informacje: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, numer produktu, przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady)

2) dzwoniąc pod numer kontaktowy: (+48) 795 442 449

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji możemy zwrócić się o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.  

Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wyślemy na podany przez Ciebie adres e-mail bądź skontaktujemy się telefonicznie.

Pamiętaj tylko, żeby zadbać o bezpieczne zapakowanie produktu (zabezpieczając przed wszelkimi uszkodzeniami mechanicznymi), tak aby dotarł do nas nieuszkodzony.  W przypadku wysyłki towaru zapakowanego niezgodnie z powyższymi wytycznymi nie ponosimy odpowiedzialności za jego zniszczenie lub zgubienie.


Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Kamila Garczyk bench4home
Fabryczna 11
55-080 Kąty Wrocławskie

 


 

ZWROT TOWARU


Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, skontaktuj się z nami a następnie wypełnij potrzebne oświadczenie Formularz zwrotu i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Kamila Garczyk bench4home
Fabryczna 11
55-080 Kąty Wrocławskie

Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zakupu, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.  

Zgodnie z prawem towary wykonane na indywidualne zamówienie (stworzone według specyfikacji Konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb), nie podlegają zwrotowi.

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl